nedelja, 11. november 2018

JUTRI PA SLUŽBA


Kako pa kaj služba?
Vprašanje, ki je vsakdanje ko srečamo znanko ali znanca, sorodnike, prijatelje ali pa nas vpraša partner.

Zadnjič v sredo je prišel mož domov in sem ga vprašala če se je imel lepo v službi? Pa je rekel tako je bilo fajn da bom zdaj kar dva dni na dopustu. Nisem ga najbolj razumela ali hoče v sebi shraniti prijetne občutke, ki jih je doživel ali pa res rabi oddih.

Kako pa res na nas deluje vprašanje kako je v službi?
Je služba moj poklic ali je moje poslanstvo. Na kateri točki ste?
Ali smo za poklic, ki smo si ga izbrali bili poklicani ali smo se iskali ali se vrtimo v spirali?
Vprašanja, ki so odraslemu duhovno razvitemo človeku zelo pomembna sploh ko pride v leta, ki se jim reče zrela.

Sama moram reči, da sem se veliko ukvarjala s svojo poklicanostjo in zakaj sem sploh študirala kmetijstvo. Doma nimamo kmetije, v otroštvu sem rada bila zunaj v sadovnjaku in opazovala naravo. Kaj  res me je enkrat prešinilo, bila sem dobesedno poklicana za poklic. Kako sem to ugotovila, zato ker karkoli posadim raste naprej (sadno drevo, sadni grmiče, zelenjava, seme, ideja,....), se razvija, obrodi, daje dohodek,... Rada ustvarjam sadne gozdove, mini drevorede, visoke grede, zabojčke zelenjave,...

Kako pa ste vi ugotovili, zakaj ste poklicani?
Odgovor pri sebi najdete tako, da se vprašate kaj bi jaz delala če ne bi imela omejitev v denarju, v času, v otrocih, v partnerju, v kreditu,...Kar vam pride prva slika na misel to je to. So vaši občutki pristni, kako vam telo zavibrira, je prijetno. V takšnih situacijah ko izprašujete sebe se morate počutitit prijetno. Bistven je občutek . Začnite ustvarjat kamenček po kamenček svojo sliko. Ko sem sama sebe vprašala se mi je pokazala slika kako sepreubuvam v škornje in dajem rokavice na roke.
O škornjih pa bom pisala kmalu samo slikati jih moram.

Skratka danes je nedelja, jutri začnem službo ob 7. zjutraj s prijetnimi občutki, želim vam da tudi vi.
Posadite svojo spiralo s prijetnimi občutki in trenutki.





Ni komentarjev:

Objavite komentar